Kim Teunis

Director People Experience

Rabobank

Kim Teunis is momenteel lead van het After Corona programma bij Rabobank. Hierbij richt zij zich op een multidisciplinaire aanpak rond een ‘new way of working’ voor Rabobank. Kim heeft ruim 20 jaar werkervaring in het HR-werkveld bij verschillende internationale organisaties, met focus op transformaties, employee experience en de laatste jaren ook digitalisering. Sinds 2012 werkt zij bij Rabobank, waar zij onder meer verantwoordelijk is geweest voor het verbeteren van de people experience en het implementeren van een global HR solution. Haar passie ligt op het ontwikkelen van teams en de dagelijkse ervaring rond werk voor medewerkers verbeteren.  

 

10.50 - 11.15 uur

Case Rabobank: Employee listening als sleutel naar welzijn en betrokkenheid

Luisteren naar medewerkers en continu in dialoog blijven is essentieel voor productiviteit en engagement in tijden van crisis. Dit heeft het Rabobank COVID-19 Crisisteam ervaren, dat sinds de eerste week van de lockdown via periodieke survey’s – Employee listening - feedback verzamelt over ervaringen en behoeften van werknemers. Op basis daarvan zijn interventies ontworpen door verschillende (welzijns)teams, die bijdragen aan het welzijn van medewerkers en ondersteuning bieden, variërend van HR tot kantoorfaciliteiten en IT.

 

Tijdens deze sessie vertelt Kim Teunis met welke opdracht het Crisisteam aan de slag is gegaan. Ook laat zij zien welke interventies zijn gedaan en wat o.m. het effect is van de inzet van vital life coaches en een interne professional pool op het welzijn en de betrokkenheid van medewerkers. Tenslotte legt Kim uit welke crisiservaringen aanleiding zijn voor blijvende veranderingen binnen de People Experience activiteiten van Rabobank.

MindCampus.png
Tomorrow@work is een merk van
MindCampus B.V
Klantenvertellen.png
Cedeo.png
Facebook.png
Linkedin.png
Logo T@W 2020.png